23 Ocak 2017 Pazartesi

Kitap Yorumu: Kayıp Şey

Herkese merhaba. Bugün çok güzel bir kitap yorumuyla geldim. Shaun Tan, ilk kez okuduğum bir yazar oldu ama kesinlikle son olmayacak. Ayrıca Oscar ödüllü bir yazar ve sonuna kadar hak ediyor!


Kitap 32 sayfa, zaten daha çok çizimlerden oluştuğunu söyleyebilirim. Birçok şey hakkında eleştiri var kitapta. Gerek çizimlerin içine gizlenmiş olsun, gerek hikayenin içine. Yazar, kesinlikle anlaşılma kaygısı gütmeden ortaya çıkarmış bu eseri ve sözü okuyucuya bırakmış.
Gerçekten ne hakkında olduğundan bahsetmeyeceğim. Sadece alın, okuyun, tüm o çizimleri tek tek inceleyin. 
Eğer okuduysanız da mutlaka yorum bırakın ve kitap hakkında konuşalım!
Ayrıca kısa bir filme de sahip, aşağı bırakacağım. Ama lütfen önce okuyun, sonra izleyin. Eğer almam diyorsanız tamam! En azından kısa filmini izleyebilirsiniz. Keyifli okumalar ve seyirler!
Not: Herhangi bir şeyden bahsetmediğim için merak ettiğiniz bir şey olursa lütfen yorum bırakmaktan çekinmeyin. 🙏🏼


8 yorum:

  1. Bir çırpıda biter bu kitap çok kısaymış. Ancak çok merak ettim. Hiç bir şeyden bahsetmediğin için daha çok merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyleyse en kısa zamanda okumanı ve yorumlarını bekliyorum ^^

      Sil
  2. Kitabın kapağı ayrı bir güzel Jack Sparrow daha da ayrı bi güzel :)

    YanıtlaSil
  3. Daha öncede bir sürü blogda görmüştüm, çok merak ettim şimdi ♥

    YanıtlaSil
  4. ah hemen videoyu izleyim dediğim anda 'önce okuyun sonra izleyin demişsin' ya bi durdum. Şimdi gidip bu kitabı bulup almam gerek :)

    LuNa'dan sağlık, huzur ve bolca sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenirsin ya :) Ama almayacaksan da mutlaka izle. ^^

      Sil