15 Ocak 2016 Cuma

Not #9

Bu aralar ne yapıyorum? Tatilim. Yani aslında bunu bayağı bir beklediğimi sanıyordum ama sanırım beklediğim şey bu da değilmiş. :D Aslında hayal kırıklığım çok büyük. Sınav sonrası o boşluğu da dibine kadar yaşıyorum.


Okulun sistemi vasat. Son sınavım gerçekten çok kötüydü. 'Arkadaşlarım' arkanı dönünce dedikodu yapan cinsten insanlarmış. Daha iyi anladım. Hocayla da sınıfın kimyası pek uyuşmadı.
Eh, tatilim madem oturmayayım gezeyim dedim. Önce Ankara'da yaşayan ablama geldim. Ama onun da bir takım ailesel problemleri çıktı. Bu sefer de bunlara stres oldum.
Sırada İzmit'teki ablam var. Oradan ne yüklenip de döneceğim merak ediyorum. :D 
Bir de yasaya kalmayayım diye ben ehliyete yazılmıştım ama çıkartmak için şubatı beklerken aslında 2015'in sonuna kadar çıkarmam gerektiğini 31 Aralık'ta öğrendim. Kısaca, yasaya kaldım.
Yani, can sıkıcı değil mi? Şuraya aşk hayatımı falan yazmayı isterdim ama o da yok.
Üstelik aile büyüklerim hasta! Biraz daha yazarsam ben de kanser olacağım. 
Herkese huzur dolu bir hafta diliyorum. 


24 yorum:

  1. Benimde hayatım aşağı yukarı böyle. Arkadaşlarım sandığım kişiliklerin gerçek yüzleri, aile büyükleri hastalıkları, sorunlar sorunlar... Ama olsun. Allah sabredenlerle beraberdir :)

    YanıtlaSil
  2. ooooo Allah kolaylık versin dostum. ama bunlarda geçicek geriye sadece bu zamanları hatırlayıp şükür etmesi kalacak yani napıyoruuuuuuz ? bende bilmiyorum sanırım buraya bi yere bunları fazla düşünmüyoruz yazmam lazım ama bi çözüm bulursan bana da de :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimize kolaylık versiiin. Okuyunca çok depresif olmuş ya hu :D
      Bir şey bulursam paylaşacağım! :D

      Sil
  3. Ayy üst üste gelmiş ama sonu hayırlara gelir inşallah! Dönem dönem her insanın başına geliyor, sıkma canını neler neler geçiyor, zaman biraz... Allah hastalarınıza şifa versin, senin de yardımcın olsun ;)
    Kalem kuklasının mimi sürükledi beni, pek bir merak ettim, hemen geldim, bana da beklerim, görüşmek üzere ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. :) Amiiin :)
      Hemmen geliyorum. :)

      Sil
  4. Sorunlar her zaman var, göz ardı et çünkü her zaman tatil olmuyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğruca bir laf! ahaha :D 28 günüm kaldı :D

      Sil
  5. Bir sürü sıkıntı üst üste gelmiş. Umarım yasadan yana şansın güler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yasa için sadece 75 puan cezayı doldurmamak gerekiyormuş.
      Eh, şimdiden kaldım sayıyorum ben kendimi :D

      Sil
  6. Ben arkandan dedikodu yapan arkadaşlarını döveeeeriim :D Bana zaman ayırmayı unutmaa :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yürü be Amarilim!!!! :D Tüm vaktim senin :*

      Sil
  7. " Kendine güven, ve hayatı kendi elinin altına al!" :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O beni ayağının altına alıp da ezmeden önce!! :D

      Sil
  8. Umarım bir an önce moralini düzeltecek durumlar da karşına çıkar. Ayrıca Akdong'un şarkısını beğendiğine sevindim. Dinlemediysen kesinlikle Melted parçalarını da öneririm. Bir ara deli gibi dinliyordum. Görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim :) Ben de onu eskittim bile :)

      Sil
  9. şimdi her şey biraz daha iyi miiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yavaş yavaş düzelmeye başladı diyeyim :) Okul için yapacak bir şey yok da zaten diğerleri daha iyi durumda en azından :)

      Sil
  10. Canım beniiimmmm :( herşeyin üstüste gelmesini gayet iyi bilirim.. O dedikoducu arkadaşlarını salla ya :) biz varız :) tamam bizde pek bloğa uğrayamıyoruz yepp ile çünkü maalesef aksilikler sıkıntılar bırakmıyo bu aralar.. misal bozulan bilgisayarımın yerine yenisini aldım yine bozuldu :) ama artık gülüyorum sen de gül :) Boşver ablalarına gezmeye gitmeyi Gezmek istersen Çanakkaleye bekleriz :) Blogkardeşimiz :) -LuNa-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzeldi sayılır çoğu, şükür :) Teşekkür ederim biliyorum kii :) Burada kimse birbirini tam bilmese de herkes birbirinin arkasında. Bu çok güzel bir ortam, umarım bozulmaz :)
      Ayy ne sinir bozucu o ya, al bir daha bozulsun :D Oooo Çanakkale demek, yazdım bunu aklıma. Ben de Ankara'ya beklerim, her daim. :)

      Sil
  11. Benimde hayatım dert kaynıyor. Bende bu komediye gülebildiğim kadar gülüyorum. Üzülmek insanı hasta ve yorgun ediyor. Önünde bir çözüm varsada göremiyor insan.
    İnşallah sorunlar azalır hayatında:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biri bitiyor diğeri başlıyor gerçi, hayat böyle işte :D İnişli çıkışlı devam ediyorum bakalım iyiyim şu anlık. :) İnşallah teşekkür ederim :)

      Sil
  12. evet çok sinir bozucu.. tüketiciler hakemine başvurdum vs... neyse sağol kalemfili canımızsın ankaraya geldiğimiz bir vakit haber veririz :) lakin istediğin vakit haber et gel burda seni gezdirecek iki blog dostun var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman beklerim ve Çanakkale'ye gelmeyi hep istemişimdir, olursa ben de size haber ederim :))

      Sil