26 Ocak 2016 Salı

Dizi Yorumu: Oh My Venus


Ya aslında izlediğim dizinin haddi hesabı yok ama kitap postu girmekten fırsat olmuyor. :D Hazır tatildeyken her anlamda sömürüyorum arkadaşlar. :D Şu an bitmiş 4 dizim var, takip ettiğim 3 dizi var.
Okumam gereken 15 kitap var, yorum girmem gereken 4 kitap var. Ama üşengeçliğim gafil avlıyor beni :D
Şaka şaka. Ev çok yoğun bu ara. Önceki hafta da ben yoğundum. Ondan hep bunlar. Şimdi  bu diziye gelecek olursak daha yeni bitmiş bir dizi. Genel anlamda eğlendim. Birçok duyguyu yaşadım aslında. Biraz sıkıldığım sahneler de oldu, duygusallıktan ağlayacak dereceye geldiğim sahneler de oldu, hunharca güldüğüm sahneler de. Zaten komedi ağırlıklı bir dizi.


Gamzesine yandığımın Shin Min Ah'ı. Çok tatlı bir kadın değil mi ya? Oyunculuğunu da çok seviyorum. Onu ilk Dokuz Kuyruklu Tilki'yken tanıdım. :D Kore'nin en güzel kadını deniyordu zamanında. Şu sıra kendisi Kim Woo Bin ile çıkarak biraz anti kazanmış durumda ama bu dizi ile toparladı mı desem? Belki de bu sefer So Ji Sub hayranlarının hedefi olmuş olabilir. :D
Dizide kendisi avukat. Tabi lisede güzelliğiyle nam salmış, her erkeğin hayali. Haliyle kızlar tarafından aşırı kıskanılıyor ama onun asıl amacı iyi bir avukat olmak. Ama ne var ki zaman geçtikçe insan da değişiyor. Gerek kişisel gerek görüntüsel olarak. Eh Kang Joo Eun kişiliğinden çok ödün vermese de güzelliğinden epey ödün veriyor. Ne var ki Im Woo Shik onun hayatının aşkı. Yani görüntünün çok bir önemi yok çünkü onu seven biri zaten var.


So Ji Sub nasıl bir adamdır ya? Oyunculuğu gerçekten çok çok iyi ve zaten Kore'de ileri gelen aktörlerden bir tanesi kendisi. Açıkçası Shin Min Ah da aynen böyle. Diziye baya güveniyorlardı sanırım çünkü bu oyuncularla iş yapmak kolay olmasa gerek. :D Neyse bu dizide onu çok sevdim ya. Kendisinin Ji Sub olmasının dışında, karakteri bir ayrı sevdim. Burada Kim Young Ho olarak karşımızda. Küçükken birkaç tramvatik olay yaşamış. Getirisi götürüsü çok olmuş ona. Bir tanesi de yardıma ihtiyacı olan ve acı çeken insanlara dayanamıyor olması :D İkilinin karşılaşmasına vesile olan da bu zaten. Ailesinin şirketi var Young Ho da Amerika'da ki şirkette müdür. Sonra orada bir durumdan dolayı dedikodusu çıkıyor. Başına bela oluyor tabi. O da Kore'ye geri dönüyor. Kendine göre en azından bir süre. Ama bir babaanne var ki, gizli iş yapması mümkün değil. Eh, geri gideyim derken kalıcı oluyor.


Jung Gyu Woon neden hep bu rollerde oynuyor ya hu? Yapıştı kaldı resmen adama. Bundan önce Birth Of A Beauty dizisinde oynamıştı eşini aldatan adam rolünde. Burada da başka bir kadın için sevgilisini bırakan adam rolünde. Belki bir anlamda senarist, bakın ben bu oyuncuya yine aynı rolü verdim çünkü size vermek istediğim mesaj, benim dizim Birth Of'dan farklı ve aynı kişiye aynı rolü vererek bundan korkmadığımı gösteriyorum. Benim anladığım bu :D 
Oyunculuğunu beğeniyorum ama kötü adam rolünde olduğundan herhalde bir antipatim yok değil. :D
Ama burada her ne kadar kötü rolde olsa da karakter olarak kötü değildi. Kendisi Im Woo Shik, Kang Joo Eun'un 15 yıllık sevgilisi.


Yoo In Young başka bir dizide var mı bilmiyorum. Ben ilk burada denk geldim. Gerçekten çok iyiydi. Başlarda tamamen çatlak bir rolde olduğunu düşünmüştüm ama sonrada melankolik bir hava oluştu karakter üzerinde. Oh Soo Jin, Kang Joo Eun ile üniversiteye hazırlık döneminden arkadaşlar. Sonra bir şekilde kopuyorlar ve Soo Jin, Joo Eun ile hiçbir şekilde bağlantı kurmuyor. Tabi bir karşılaşıyorlar, aynı firmada avukatlar ama Soo Jin Müdür Yardımcısı. Üstelik hiç de arkadaş canlısı değil. Tabi sonra daha neler çıkıyor.












Sung Hoon ve Henry öldürdü beni dizide ya. Özellikle Henry. Resmen dizinin rengiydi ikisi de. Onları her gördüğümde gülümsemeden edemedim. Jang Joon Sung(Sung Hoon) milli boksör ve Henry de onun menejeri. Young Ho'nun tayfası bunlar bir nevi :D Joon Sung zamanında birtakım olaylara karışıyor ve Young Ho sayesinde kurtuluyor bunlardan. Kim Ji Yong(Henry) hikayesi yoktu aslında. Ama bu üçü ayrılmaz üçlü diyebilirim. Özellikle Joon Sung ve Yi Jin sahneleri çok komikti.







Şimdi genel anlamda konuyu ele alalım. Young Ho'nun Amerika'dan hangi sebeple döndüğünü açıkladım. Joo Eun ise iş sebebi ile Amerika'ya gidiyor ve dönüşte Young Ho ve tayfası ile aynı uçakta oluyor. Ji Yong bebekli bir kadınla yer değiştirince Joo Eun'un yanında buluyor kendisini. Tabi o kadar renkli bir kişilik ki konuşmadan duramıyor. Sonra Joo Eun fenalaşıyor ve Young Ho hemen olaya el atıyor. Bu kısımda cidden eğlendim. :D







Tabi bu olaydan sonra Joo Eun, Woo Shik ile ilişkisini kesiyor ve kin doluyor. Diyor ki ben de Kang Joo Eun isem eski halime dönerim! İşte ikiliyi tekrar bir araya getirecek diğer olay da bu :D
Shin Min Ah'ı öyle görünce şok oldum. Ama kadın öyle kiloya rağmen hala güzel hala güzel ya! 
Birkaç yorumda daha kilolu bir şekilde dönmesi gerektiğiyle alakalı bir şeyler okudum ama kendi görüntüsünün yanında dizideki hali yeterliydi bence. :D
Bir diğer olay da Young Ho ve ailesi. Babaanne onun şirketin başına geçmesini ve kendi istediği bir kızla evlenmesini arzuluyor. Babanın başka bir eşi ve başka bir çocuğu var. Olayın içinde üvey dayı var. Buralar ciddili klişe ama onu da bir şekilde kırmayı başarmışlar. Hatta gayet iyi kırmışlar diyebilirim.






Ben çok beğendim. Oyuncular cidden mükemmel. Bahsetmediğim karakterler var ve kesinlikle dizide olmasalar eksiklik olurdu. Dizide o kadar çok neşe faktörü var ki! Zaten Shin Min Ah yeter :P
Diyor musunuz bu kız So Ji Sub varken neden Shin Min Ah'a taktı diye ehehhe. Ji Sub beğendiğim ama ilk beşimde olmayan bir oyuncu. Sevmediğimden değil.
Kısaca eğlenmek istiyorum, romantik olsun, biraz duygulanayım da ama genel anlamda hep sırıtayım derseniz ben de size bu diziyi izleyin derim. İyi seyirler! :)


4.3

14 yorum:

  1. Yarım bıraktım desem :DD Yalnız bu aralar güzel diziler başladı kafamı kaldıramıyorum komşum :DD

    Peki tamamladığın ve takipte olduğun dizileri sorsam sende cevaplasan çok hora geçecek inan ki :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa nedenn? Bir ara durağanlaştı ama devamı güzeldi komşum bir kere daha bir dizi için demiştin bunu :D
      1-Cheese in the Trap 2-Moorim School 3-Remember izlediklerim
      1-Answer Me 1988 2-High School Love On 3-She Was Pretty 4-D-Day bitenler :D

      Sil
  2. Demek Kim Woo Bin ile birlikteymiş bilmiyordum. :) Shin Min Ah güzel kadın gerçekten ama ben yüzünün bir anda zayıflaması kısmına takılmıştım şuan 11. bölümdeyim bende :)

    Güzel bir yayın olmuş adaşcım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim adaşım :)
      O biraz tuhaf karşılanabilir ama ben takılmamıştım açıkçası :D

      Sil
  3. benim ilk izlediğim kore dizilerindendir 'kız arkadaşım dokuzkuyruklu tilki' :) çok beğenmiştim shin min ah ı :)tatlı şey!!!! ama en sevdiğim ve nr1 kore dizim arang and magistrate'dir. Oyuncuları Shin min ah ve Lee jun ki :) 2012 yapımı lakin çok güzelfantastik bir dizi, tavsiye ederim ;)
    Gelelim oh my venuse daha 5. bölümdeyim vakit bulamıyorumki hoş bulsam bilgisayar yok net yok ;( neyse bakalım bir aralık izleyeceğim neti ve bilgisayarı olan dostlarımda kaldığımda :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tilki çok güzeldi ya :) Sonuna biraz takılmıştım ama hangi Kore dizisinin sonu tatmin edici ki zaten? :D
      Ah blogcanım şu net, bilgisayar işin bir hallolsaydı :/

      Sil
  4. Benim dışımda herkes izlemiş zaten :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesten bir duyunca istemeden soğuyorsun dimi? Bana bazen oluyor ondan :D

      Sil
  5. Henry acayip tatlı ya :D Öyle bir arkadaşım olsun isterdim, çok eğlenceli :D So Ji Sub'cuyum ben de, diziye o var diye başladım :D Zaman zaman durağanlaşsa da genel anlamda ben de sevmiştim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henry tam bir neşeydi ya dizide. So Ji Sub çok başarılı ama dev gibi resmeennn!! :D

      Sil
  6. Ayy ben bunu izledim. Sidikli izle izle dedi ve hiç pişman değilim. İsim bilmiyorum karışık geliyor ama şu sevgi pıtırcığı olan çocuk varya bayıldım ona :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgi Pıtırcığı=Henry :D Doğrusu daha farklı bekliyordum ben diziyi ama güzeldi evet. :D

      Sil
  7. Komşuu nerdesin gelsene artık :( Özledimmmm <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Komşu ablamlar bizde ev başıma yıkılıyor adeta. Canarım 4 tane yeğenim var da :D Uğrayamıyorum pek buraya ben de özledim kii :(

      Sil