28 Ağustos 2015 Cuma

Not #3

Havalar soğudu, yağmur yağdı diye falan seviniyordum.
Böyle iki gün azar azar yağmur yağdı. Sonra bildiğiniz kötü kadın gülüşü yaptı ve tekrar güneş açtı. Bu hafta da böyle devam edecekmiş.

Hala ablamdayım.
Tabi bebek minicik evden de çıkamıyoruz. Allah razı olsun bir Real'e götürüyorlar :D
Yine kitap aldım. Gölge ve Kemik, Kuşatma ve Fırtına.
İkisine 15 lira verdim kikikiki.
Ben bu Real'i ciddili sevdim he. Her gittiğimde iki üç kitap almadan çıkmıyorum artık.
İkinci kitabın ortasındayım. Baya sevilen bir seri olmuş, bloglardan edindiğim izlenim bu. Ama spoilerin dibine dibine vurdukları için göz gezdirme şansım oldu sadece. Eh, şu an için favori serim olmadı, herhalde olmaz da. Kitap bitsin yorumunu yazacağım.
1 eylülde ehliyet için dersler başlıyor. Yetişiyorum yetişmesine ama bir şey hakkında herhangi bir bilgim olmayınca fazla geriliyorum. Sanırım gitmeden 2 gün boyunca ona çalışacağım :D
İşin sözel kısmından ziyade ben o arabayı nasıl kullanacağımı kara kara düşünüyorum. Daha önce hiç direksiyon başına geçmemiş olmamdan anlarsınız herhalde. Zaten şu stajyer sürücü muhabbeti çıkmasa daha iki yıl da almazdım. Kader galiba. :D
Yani koca bir tatilim boş geçti ama dünya tatlısı bir yeğenim oldu. Bardağın dolu tarafı diyorum ben buna. :)


4 yorum:

  1. merhabaaa diploma fotokopisini hallettin mi? :D ben en son orada kaldım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaa, okula kayıt olduğum sıra bana kağıt vermişlerdi ben de onu verdim kabul ettiler hallettim yani :D

      Sil
  2. ehliyet hadi hayırlı olsun kurs alırsın yaaa üzme canınıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ettim, inşallah hallederim :)

      Sil