10 Ağustos 2015 Pazartesi

Hello Monster


Yeni bir Kore dizisinde yine D.O ile karşınızdayım.
Ama bu sefer gerçekten yeni dizi ararken tesadüfen buldum. Çekiyor çocuk. :D
Şimdi Koreliler son zamanlarda psikolojiye yöneldiler konu olarak demiştim.
Bu dizi dram, polisiye ve psikoloji içerikli. Azıcık ucundan da romantizm var.
Bu arada dizinin son 2 bölümü kaldı sanırım.


Seo İn Guk çok başarılı ve sevilen bir oyuncu. Yalnız şöyle bir şey vardı, duygularını saklayamayan bir karakterdi ya Lee Hyun ya da İn Guk yapamadı bilmiyorum. Ama sahnede hoşlanmadığı bir insanı yemeğe davet ederken bile hoşnutsuzluğu yüzünden okunuyordu. Yani bir insana bu yansıtmak istemiyorsanız bence yüz ifadeleri önemli. Ama oyunculuğu gerçekten çok güzel. Bu takıldığım ufak bir şeydi sanırım.
Lee Hyun annesiz büyümüş, bir kardeşe ve Adli Psikolog olan bir babaya sahip. Ciddi anlamda zeki bir çocuk ve henüz çocuk yaşta davranışsal olarak kesinlikle çocuk gibi değil. Hatta kardeşine büyüyünce ne olmak istiyorsun deyince abim gibi diyor. Küçük çocuğun abisine sevgisi o kadar büyük ki. İn Guk yazar ve dedektif. Amerika'dayken bir mektup alıyor ve Kore'ye dönüyor. Tabi bununla Min'i -kardeşi- bulma ümidi de yeşermeye başlıyor.


Jang Na Ra ile yeni tanıştım. Dizide Cha Ji An olarak göreceğiz onu. Şimdi diziye başlarken bu kız başrol olmaz dedim. Yani, sanki o hava yok gibi bakınca. Amaaa, altından üstünde geldi rolünün. Az da dayak yemedi dizi boyunca :D Ben bu kızı sevdim. Cha Ji An'ın babası gardiyan. Bir suçlunun oyununa kurban gidince ölüyor ve milletçe suçlu ilan ediliyor adam. Ji An da polis oluyor ve babasının adını aklamaya yemin ediyor.


Park Bo Geom da yeni tanıdığım bir sanatçı oldu. Burada çok kez göreceğimiz yüzlerden biri. Oooo sevgi dolu küçük kardeş Min. Çocukluğu bir tatlı bir tatlı. Hele 'Katil adamlar bizi öldürmeye geldi.' deyip camdan atlayıp kaçışı yok mu? O ciddi ortamda güldüm ya. Şimdi birazdan anlatacağım birkaç olaydan sonra kardeşiyle ayrı düşüyor ve abin seni bıraktı diye büyütülüyor. Abisine böyle bağlı bir çocuk için oluşmuş yıkımdan bahsetmiyorum bile. Psikolojisi kötü anlamda etkileniyor ve kötü bir kişiliğe bürünmüş bir şekilde karşımıza çıkıyor. Aslında Min olduğu ileri bölümlerde ortaya çıkıyor ama ilk gördüğünüz zaman 'Aaa bu Min.' diyeceksiniz bu yüzden ifşa etmekte sakınca görmedim :D


Benim sevgili D.O'm tabi ki nerede psikolojisi bozuk varsa onu oynuyor :D Şimdi, Lee Joon'un neden hapislere düştüğü ileri bölümlerde anlatılıyor o yüzden anlatmayacağım ama -olayın onun D.O olmasıyla alakası yok- karakterden nefret edemiyorsunuz yaşadıklarını görünce ve tabi büyümüş haliyle yaptıklarını görünce. En azından bana öyle oldu. Sevgiye muhtaç bir çocuk, genç, yetişkin O tüm dizi boyunca. Sevgiden yoksun olmak insanı ciddi boyutlara götürecek bir şey. Bunu Min'de de göreceğiz.







                                         








Bu takım bizim polisler. Aradaki çekişmeler, diyaloglar çok güzeldi. İçlerinden biri sonradan hain çıkacak haberiniz olsun. :D Üst sağdaki ise patalog.






Şimdi, büyümüş Lee Joon'u söylemiyorum çünkü bu olayın sürprizlerinden biri. D.O konuk oyuncu ilk iki bölüm görüyoruz ve sonraki bölümlerde aynı sahnelerin kullanılması şeklinde karşımıza yine çıkacak. Sadece çocukken yaşadıklarını anlattıkları bir bölüm var ek olarak çektikleri o da uzun değil. Yani genel anlamda Onu hapiste göreceğiz.







Lee Hyun'un babası Lee Joon'un dosyasını almış bir psikolog. Adam tüm seanslar boyunca çocuğun zekasının ne kadar tehlikeli olduğunu fark ediyor. Ama bir psikolog için fazla ön yargılı. Belki de bu yüzden Lee Joon'dan yana çok şey kaçırıyor. Lee Hyun ile Lee Joon arasında benzerlik kurmaya başlayan baba oğlunun da bir 'canavar' olmasından korkuyor ve olay buradan başlıyor. Lee Joon garip bir şekilde Lee Hyun'u seviyor. Tüm dizi boyunca bu böyle.





Ayrıntıya girmeden anlatacak olursam, Lee Joon hapisten kaçar ve Ji An'ın babası hileye kurban giderken hain damgasını bu olayla yer. Lee Joon bizimkilerin evine gelir ve ortalık karışır. Lee Hyun burada Lee Joon'dan bir nevi darbe yer. İşte Ji An ve Lee Joon'u çocukluktan birleştiren olay bu.
Dizi boyunca çeşitli cinayetlere baktılar ve birçoğu bir şekilde Lee Joon ve Min ile alakalıydı.
Lee Hyun olmasaydı biraz zor çözerlerdi tüm vakayı o ayrı. :D
Polisiye olarak ikinci izlediğim diziydi. Benim beğendiğim bir dizi oldu. Oyuncuları çok iyi, konu güzel. D.O oynuyor :D


Tavsiyemdir, iyi seyirler :)

Ek: Son iki bölüm geldi. Final çok vasattı. Çocukların gördükleri sahne karşısındaki tavırları, Lee Joon'un yakalanmamış olması, Min'e ne oldu bilinmemesi. Final gibi değil de devamı gelecek gibi bitti. AMA, birkaç sahne gerçekten başarısızdı.
Finale kadar her şey güzeldi. İzleyin. :D


8 yorum:

  1. Benim de en sevdiklerimden biri oldu bu dizi. Yeni bölüm çıktı mı bi bakayım bari hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çıkmış izleyemedim bitecek diye :/

      Sil
  2. Galiba aradığım diziyi buldum ve hemen izlemeye başlayacağım *.* Ayrıca bloguma da beklerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman dizi yorumunuzu bekliyorum ve hemen geliyorum :)

      Sil