4 Ağustos 2015 Salı

Not # 1

Birkaç gündür yeni konu giremedim çünkü tercihler belli olmuştu. Kayıt, evrak işlerim vardı.
Sonuç olarak psikoloji kazanmış durumdayım ve mutluyum.
Hukuk için çok baskı yedim ama yılmadım :D
İnanılmaz iğrenç bir sıcak var, dışarı çıkınca resmen sizi boğuyor.
Bir de üzerine 1 saat sıra bekledik ama iyi oldu  bölümden birkaç insan tanıdım ve telefon numaralarımızı bile aldık.
İnsanlar konusunda açıkçası endişeliyim. Şu dönemde düzgün birini bulmak inanılmaz zor geliyor bana. Bugün tanıştıklarım iyi gibi görünüyordu ama görünüşle bitmiyor işte. Umarım iyi insanlardır.
Onun dışında gerçek anlamda harika dostlarım var. Liseden ve kurs döneminden. Ve hatta lise döneminin öncesine dayanan. Kopmayı hiç istemiyorum onlarla.


Bir de bugün bir saflık yaptım ki sormayın. Diplomamın fotokopisini almayı unuttum ve ehliyet için diploma lazım. Ben aslını öylece okula verince kaldım böyle. Nasıl hallederim bilmiyorum ama bakacağım bir çaresine. Ya benim işim hep çetrefilli o da benden dolayı. Babam biraz sinirlidir, kara kara bu işi nasıl izah edeceğimi düşünüyorum bu da bir ayrı. :D
Yani bugünün normal şartlar altında güzel bir gün olması gerekiyordu.
Ama konu ben olunca, şartlar normale uymuyor ne yazık ki.

12 yorum:

  1. Eneee tebrik ederim :D olur öyle şeyler yaa sıkma hallolur inşallah :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim :) Halletmeye çalışıyorum bakalım.

      Sil
  2. Üniversite ile ilgili olarak küçücük bir öneride bulunmak isterim. Kesinlikle kimseye güvenme. En iyi görünene bile. Sen hep gardını al, iyi olanlar zaten belli bir süre sonra ortaya çıkacaktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle yapmayı düşünüyorum ben de umarım kötü anılarım olmaz bu konuda :)

      Sil
  3. Hayırlı olsun kuzum benim sen yanıma gel diye ne dualar ettim been :)))) Arkadaş konusunda endişeye gerek yok ben varım!! (Bilmiş Surat) :))))))))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten okuldan yana eenn büyük şansım tartışmasız sensin. Arkadaşlar Amaril gibi bir arkadaş nasip etsin size de Allah o kadar söylüyorum :))

      Sil
  4. :) oleeeey ya yani psikoloji mi pdr mi. çok kutlarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Psikoloji. Teşekkür ederiim :)

      Sil
    2. ayyy ne güzel amarille aynı okulda olcan öyle miii ne şans :)

      Sil
    3. Evet, aslında o var diye orayı yazdım zaten :D

      Sil
  5. Tebrik ederim ^_^ Umarım eğitimin boyunca başına bir aksilik gelmez ^_^

    YanıtlaSil