6 Haziran 2017 Salı

Pinokyo Olsam Burnum Kaf Dağını Deler Geçer

Evet en son bu sefer iyi geldim, çok da güzel iyi geldim havalarında yayınımı paylaşıp dedim ki, 'Tamam Kalem Fili, artık blogunla ilgilen. Orası senin depon, ne var ne yok doldur gitsin!'
Ama arkadaşlar, hayat olmadık anlarda olmadık şeyler çıkarıyor karşınıza. Kendi adıma zor zamanlar geçirdim. Zor zamanların üstüne zor bir sınav dönemi geçirdim. Kimin iyi kimin kötü gün dostu olduğunu anlamama vesile olan bu süreç içerisinde insanlara çok da anlam yüklememek gerektiğini de anlamış oldum lakin gelin görün ki insan insana değer vermeyi bir an olsun bırakmayı düşününce şu dünyanın hiçbir anlamı kalmıyor.
Eh, zaman her şeyin ilacı. Bunlar üzerinden de çok sular akacak elbet ama ben sanırım kaybettiğim pek çok şeyin yerine yeni bir tanesini koyamayacağım. Olsundu. Mutluymuş gibi davranmak ya da kendini hayatın o yalancı rüzgarına kaptırmak daha kolay. 
O yüzden gelin şu yalan dünyada başıma gelen daha masumane şeylerden bahsedelim.


O zaman en az masum olan şeyden başlayayım; sınavlar!
Gerçekten bu dönem canıma okudular. O kadar zor atlattım ki anlatamam. Verimli zaten çalışamadım, üstüne konular çok ağırdı, hocalar sağ gösterip sol vurdu derken işte zaman ya, bunu da geride bıraktık.
Tatilim başlayalı bir hafta oluyor ve bu süre boyunca uyuyorum, kitap okuyorum, anime izliyorum. Tembellik yapıyorum bol bol. 
Bu ay kendime 20 kitaptan oluşan bir liste yaptım. Kararlıyım, okuyacağım! İnanıyorum kendime.
Ayrıca hunharca kitap okumayı çok özlemişim. 
Şu aralar sardığım bir şey ise Naruto. Arkadaşım @peraninkitapligi'ndan Büşra sayesinde başladım ve inanılmaz güzel bir anime olduğunu düşünüyorum. Anime izlemek istiyorsanız bir şans verin derim.
Kore dizisi henüz izlemiyorum ve ne yenidir ne güzeldir bir fikrim yok ama bu hafta içerisinde şöyle üç beş dizeye birden başlamayı düşünüyorum. 
Ve Korece öğreniyorum! Nasıl mı? Memrise isimli bir program ile! Program yılın en iyisi ödülünü aldı ve dibine kadar hak ediyor arkadaşlar, mutlaka bakmanızı öneririm. 
Şu an Ramazan Ayı sebebiyle pek evden çıkmamayı planlıyorum ancak bittiği gibi İstanbul'a gitmeyi düşünüyorum. O kadar harika insanlarla tanıştım ki İnstagram sayesinde. Hepsiyle de yüz yüze görüşmek istiyorum. Ayrıca ömrüm boyunca İstanbul'a hiç gitmedim. Sonrasında Ağustos sonu Eylül başı gibi Muğla yolları görünüyor ama bakalım neler olacak. 
Bu sefer geri döndüm demiyorum, ama blogumu unutmadığımı da şuraya iliştirmeden gitmek istemiyorum.


Son olarak, instagramı aktif olarak kullanarak buraya ihanet ettiğimi biliyorum. :D Ama orası daha kolayıma geliyor açıkçası. O yüzden daha aktif bir Kalem Fili görmek istiyorsanız instagramdan da kitap yorumlarıma bakabilirsiniz. Bir tık tık yeter. :')
Ayrıca artık kitap yorumlarımı instagramdan buraya taşımaya karar verdim. Böylece burada da aktifliğimi koruyabilirim. ^^
Herkese hayırlı ramazanlar olsun. Bol kitaplı, dizili, filmli, eğlenmeli, gülmeli ve en önemlisi sağlık dolu bir yaz olur umarım.


8 yorum:

  1. İnsanlara çok fazla anlam yüklememek gerektiğini ben de bu yıl içerisinde anladım. Hem de yavaş yavaş. Böylesi çok daha acılı oldu benim için. Ama zaman her şeyin ilacıdır derler ya, takma kafana. Ben de bu aralar hiçbir şey yapmıyorum desem yeridir. Ama çalışmam da lazım. Matematikle başım fena dertte olmasına karşın elim hala sadece Türkçe denemelerine gidiyor. Ah ah ne yapacağım hiç bilmiyorum -,- Onun dışında hunharca okuyorum ben de şu sıralar. Bu da bir şeydir ama değil mi? :D Bahsettiğin siteyi de merak ettim şimdi. Etkili diyorsan madem, bakmakta yarar var. Ama merak ettiği birkaç şey var siteyle ilgili. Sadece Korece'yle mi ilgili, başka diller için uygulamaları var mı? Bir de ücretsiz mi ücretli bir uygulama mı? Bunların hepsi cahilliğimden :D Neyse bol kitaplı, güzel günler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman deyip geçmek zorundayız sanırım şu saatten sonra. :)
      Şükür ki ben sınavları geride bıraktım, darısı başına. Başarılar dilerim şimdiden. ^^
      Memrise bir telefon programı ve pek çok dil var. Sadece Korece ya da İngilizce değil yani. İndirip incele bir istersen. :)

      Sil
  2. İnsanlara değer verip geri dönüt alamamak.. Ben de çok yaşadım maalesef ama huylu huyundan vazgeçemiyorum, sadece daha az zarar almaya bakıyosun bi süre sonra.
    Sınavlar benim de canıma okudu. Final haftasında iki hafta boyunca kütüphaneden çıkamadım desem yeridir.

    Bu arada küçücük bir şey soracağım. Koyduğun fotoğraflardaki defterlerdeki çizimleri sen mi yaptın yoksa öyle mi aldın? Çok tatlı ve çok güzeller de ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O bir ajanda, bikutumutluluk.com'dan bulabilirsin. ^^

      Sil
  3. İnsanın blogger çevresinden birileriyle tanışıp gittiği bir şehirde onlarla buluşması çok güzel bir duygu. Ben burada blogger sayesinde İstanbula gittiğim 3 güzel blog arkadaşımla yüzyüze tanışıp çok güzel vakit geçirmiştim. sen de umarım instagramdan tanıştığın arkadaşlarınla karşılaşıp güzel bir zaman geçirirsin. İnstagramını da artık ben de takipteyim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de heyecanla bekliyorum onlarla görüşmeyi, bakalım. Teşekkürler. :')

      Sil
  4. Burayı unutmayacağın bir tatil olsun inşallah diyeyim o zaman. Sınavlar için de geçmiş olsun. Benim de tatilim başladı. İlk bir iki hafta miskinlik yapmasak olmaz. Bir nevi kutlama bu. Listede hangi kitaplar var acaba merak ettim şimdi. Benim de oraya buraya not ettiğim kitaplar var bakalım hepsini birleştirince kaç kitap edecek. Bu arada eylül başında ben de muğlada olacağım büyük ihtimalle denk gelebiliriz belki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım unutmam. ^^ Listem çok uzun gerçekten. Ama genel olarak yeni çıkan kitaplar var. Caraval, Aristo ve Dante, Kalpsiz, Çöllerin Asisi gibi. :)
      Aa öyle mi? Belki de. :)

      Sil