31 Aralık 2016 Cumartesi

Mim: Geriye Bakış ve 2016'nın Enleri

Normal şartlar altında zaten ilgilenmediğimi biliyorum, evet. Böyle giriş yapmayı adet edindim onu da biliyorum :D Şimdi bir de sınav dönemindeyken artık çok bunaldım, bakayım neler var derken Kore Fenomeni yapmış, yapmak isteyenlere de paslamış. Ayrıca bir baktım beni bu mime Okuyan Muggle da yıllar önce mimlemiş. :D O zaman artık yapmalıyım dedim.


Bu yıl gerçekten birçok açıdan rezil bir yıldı. Gerek ülkece, gerek bireysel...
Bazı zamanlar düşünmekten hiçbir şey yapamaz olduğum oldu ki bunu hala zaman zaman yaşıyorum.
O yüzden bir şeyler izleme açısından çok verimsiz bir yıldı. Haydi beraber listeleyelim neler yaptığımı.


Okunan kitap sayısı - 97
100 olmasını çok istiyordum ama sınav döneminde olduğum için kitap başına geçsem de kendimi veremiyorum o yüzden 97'de çakılı kaldım.
Bu yıl çok güzel kitaplar okudum ve bir ilk 3 yapmak sanki haksızlık olacakmış gibi hissediyorum. :D O yüzden ne kadar favorim varsa yazacağım;
Neil Gaiman-Kırılgan Şeyler - Birçok öyküyü içinde barındırıyor ve her bir öyküde ayrı ayrı çok güzel mesajlar var. Ama okuduğum tüm Neil Gaiman'lar favorim.
Stefan Zweig-Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu - Bir karakterin yaşamış olduğu tüm duyguların bana da geçmiş olması ve etkisinden bir hafta boyunca çıkamamam. Gerçekten aşk psikolojisini bundan daha iyi başka birn kitap anlatıyor mudur, kuşkuluyum.
Patrick Ness-Canavarın Çağrısı - Bir çocuğun gözünden anlatılan bir kitap ve öğüt verici üç hikaye. O kabullenme süreci ve Canavar'ın hikayeleri çok etkileyiciydi.
Hasan Ali Toptaş-Ben Bir Gürgen Dalıyım - Bir insan olarak çok utanarak okuduğum bir kitap oldu, siz de okuyun lütfen.
Patrick Rothfuss-Bilge Adamın Korkusu - Kralkatili Güncesi 2.kitabı olur kendisi. Okuma sürecim biraz sancılı geçmişti ama sonunda gerçekten 'neden bittin ki' diye üzüntüler içindeydim.
Brandon Sanderson-Parlayan Sözler - Fırtınaışığı Arşivi 2.kitabı. Çok uzun bir süreye yayarak okudum çünkü kalbim kaldırmıyordu olayları. İlk kitaba göre aşırı olaylı ve çok çok beğenerek okudum.
Mine Söğüt-Beş Sevim Apartmanı - Gerçekten tüyler ürperten ve aşırı etkileyen bir kitaptı. İlk Mine Söğüt kitabım oldu ama son da olmayacak.
Marissa Meyer-Ay Günlükleri Serisi
Alper Canıgüz-Tatlı Rüyalar
Brian Selznick-Kutup Yıldızı
Çizgi roman olarak da; Saga Serisi, Mezarlık Kitabı ve Güngezgini. Özellikle Güngezgini okuyun, okutun!



İzlenen film sayısı - 11
Bunların 7 tanesi sinemada izledim ve kalan 4 taneyi de evde kendim izledim. Bu yaz ne yaptın deseniz hiç hatırlamıyorum bile ne yaptığımı. :D Şimdi şu kadarcık film içerisinde hangisi favorim :D
Suicide Squad - Aaaahhhh Harley Quin!!! Çok tatlıydı ya! Ben genelde DC ya da Marvell çok takip etmiyorum ama Herley Quin ile alakalı ne varsa alacağım. ^^
Ekşi Elmalar - Garip bir şekilde ben çok sevdim bu filmi :D Yani kesin şundan diyemiyorum ama sevdim işte.
Fantastic Beats - Biraz beklediğim gibi olmasa da yine de favorilere girmeye hak kazandığını düşünüyorum. :')


İzlenen dizi sayısı - 7
Bunlardan 5 tanesi Kore dizisi, 2 tanesi yabancı dizi.
Ayrıca yarım bıraktığım da 3 tane Kore dizisi var ama onları eklemiyorum. :D Şimdi favorim olarak;
The Big Bang Theory!!!! Tüm sezonları bitirmedim tabi ama sonuç olarak hala devam ediyorum. Ah Sheldon! Ba yı lı yo rum.
Kore dizilerinden ne yazık ki favorilerime giren yok. :(

Bloga yazılan yayın sayısı - 60
Düşündüğümden daha fazlaymış :D En çok görüntülenen yayın ise Cinder'ın kitap yorumu olmuş.

İnstagramda paylaşılan fotoğraf sayısı - 148
Buraya oranla orada daha aktifim, biliyorum. Üzgünüm. En çok beğeni alan fotoğrafım ise kitaplığımı paylaştığım fotoğrafım olmuş.


Yaptığıma pişman oldum ahaha. Bir insan nasıl bu kadar az film, dizi izleyebilir? Ayıptır Kalem Fili. :D Neyse eğlendim ama ^^ Ben de yapmak isteyen herkese paslamak istiyorum o vakit. :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder