31 Mart 2016 Perşembe

Kitap Alışverişi #7

Vicdan azabı dolu bir alışveriş daha. Ben bunun yarısı kadar kitap alacaktım aslında. Kendimi durduramıyorum artık. Neyse.
İdefix ve D&R'dan aldım kitaplarımı. Zaten şu D&R indirimi bitmeli artık yoksa gir, çık tüm kitapları alacağım.


Ben, Earl ve Ölen Kız filmini merak ettiğim bir kitap aslında yani ben sonradan kitabı olduğunu öğrendim. Doğrusu bu. :D 
Ejderha Bakıcısı Kronik Okur'da gördüğüm bir kitap. Ejderhalı bir şeyler okuma fikri hoşuma gitti ve şu an bunu okuyorum. Şimdiye kadar da çok sevdim. 5 kitap 4 yan kitap şeklinde başka bir yayınevi çıkartmış ve Pegasus tekrar basıyor. Umarım çok bekletmezler ya da yarım kalmaz. 
Akıl Çıkmazı Mara Dyer 3. Aslında bu seri hakkında endişelerim var çünkü beğenen kitle kadar beğenmeyen kitle de var ve ben ilk kitabı okumadan 3'ü aldım ama yani zaten seri yarım bırakmayı sevmiyorum yine de düzgün bir araştırma yapmadan kitap almamak lazımdı.
Anansi Çocukları'nın indirimde olmasının güzelliğinin harikalığı. Neil Gaiman kitaplarını alma gayretimi fark etmeyen galiba yok. Ama yani bu adamın hiçbir kitabının kötü olmayacağından emin olduğum içindir. Gönlümün ikinci efendisi. :D
Cesur Yeni Dünya D&R indirimden. Birinde gördüm ama hatırlamıyorum. 
Endgame yıllar önce dikkatimi çekiyordu aslında ama ben alamadan böyle bir kitap olduğunu unuttum. :D 
Bir Buçuk Abartı Ecmel'in youtube kanalında gördüğüm bir kitap. İçinde çizimler falan var ve göz gezdirdiğim kadarıyla çok güzel. Şu an kardeşim okuyor, elimdeki kitap bitince buna başlayabilirim. 
Harry Potter biriktirmeye devam. Başlamak istiyorum ama hepsi birikmeden dokunmayacağıma söz verdim. 
Fantastik Işık huhhuuu. Diskdünya maceramıza devam ediyoruz. Rincewind'ı özledim ya. 
Şimdiki Çocuklar Harika'yı Dr. Coffee'de gördüm. Başka baskısı vardı bende ama bunu almak istedim içinde çizimler falan da var.
Sineklerin Tanrısı artık klasiklere yöneldiğimin işareti arkadaşlar. Bu açıdan her siparişimde bir Türk bir yabancı yazar atayım dedim ama bakalım umarım hayaller hayatlar olmaz. 
İşte böyle. Bir ay almayacağım. Gerçekten. İnanıyorum kendime. 

8 yorum:

  1. Mara Dyer Serisi'ni ben seviyorum, sevmeyenleri de anlıyorum aslında ama bence sen de seversin. :)
    Harry Potter yeni kapaklar çok güzel ama keşke çevirisi de yenilense. O konuda biraz kötü. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başladım ilk kitaba, beklenti yapsaydım karşılamazdı ama şu an nötr hissediyorum :D Evet onu okuyan herkes diyor ama bakalım daha başlamayacağım ona :)

      Sil
  2. havalı liste olmuş güzel alışveriş :)

    YanıtlaSil
  3. Cesur Yeni Dünya'yı bende görmüş olabilirsin çünkü ben de aldım :D Mülksüzlerden önce okumayı planlıyorum. :D Kitap alışverişlerini görünce mutlu oluyorum, okuma hevesim artıyor :D

    YanıtlaSil
  4. Endgame'i okuyacağın zaman ara vermeden bitirmeye başla canımm *)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu seri hakkında bilgim yok aslında kaç kitaplık bir seri vs ama dediğine uyup okumadan önce almam gerekenleri alacağım, teşekkürler :)

      Sil