26 Temmuz 2015 Pazar

Sonunu Bile Bile/Adın Bende Saklı

Bugün iki kitaptan bahsetmek istiyorum. İkisi de Victoria Alexander'a ait ve 4 arkadaşın 'En son ben evlenirim!' iddiaları üzerine başlayan olaylardan bahsediyor. Tabi her zamanki gibi kesin konuşan önce gitti.
Yalnız şöyle bir şey var, ben kitapların sırasını karıştırmışım. :))
Birinci kitap Sonunu Bile Bile, üçüncü kitap Adın Bende Saklı. Ama kopukluk falan olmuyor. Sadece 'Aa ikinci bu mu gitmiş' dedim. Tabi kapaklardan da anlayacağınız üzere geçmişe gidiyoruz.


Şimdi Warton Vikontu Gideon Pearsall ve Leydi Chester Sonunu Bile Bile'de karşımıza çıkıyorlar. Gideon son derece kendinden emin, grubun en çapkını. Adını da bu konuda hatrı sayılır bir şekilde duyurmuş bir Vikont ve tabi ki dillere destan bir yakışıklılığı da söz konusu.
Leydi Chester ise eşini kaybetmiş ve zengin bir dul. Ayrıca sosyetede adı zaman zaman dillerde gezen ama o bunu umursamayacak kadar kendiyle meşgul bir kadın. Kocaman botanik bahçesi var mesela. Tabi dul olmanın verdiği ufak bir özgürlük de var. Yani mesela biriyle ilişkisi oluyor ve sonunda arkadaş kalalım diyerek işin içinden bir güzel sıyrılıyor. Onun hakkından gelse gelse Gideon gelirdi zaten.


İkili bir baloda karşılaşıyor ve başlıyor maceraları. Bir de Gideon'un halası var ki Judith dul diye başta karşı çıkıyor ama öyle şeyler oluyor ki 'Ayy baştaki Gideon'a ne oldu yahu' diyorsunuz. Judith geçmişten yaralı bir kadın, kimse de dokunsun istemediğinden epey sürünüyor Gideon.
Daha fazla ayrıntıya girmeden Adın Bende Saklı'ya geçiyorum.


Burada da Leydi Cordelia Bannister ve Daniel Sinclair'den bahsedeceğiz. Bay Sinclair'a Amerikalı, yani onun için bir unvandan bahsetmek mümkün değil. Ama ciddi anlamda zengin ve yatırımcı bir ailenin çocuğu. Açıkçası bu kitap beni daha çok eğlendirdi. Çünkü bu süper ikili ailelerin iş ortaklığı sebebiyle evlendirilmek üzere olduklarından haberdar olduklarında şaşkına uğruyorlar.
E yapacak tek bir şey geliyor Cordelia'nın aklına, O da düşmanını tanımak. Tabi düşmansa.


Peki söz konusu birini tanımaksa bunu nasıl yaparız? Tabi ki şahsen tanışarak. Ama Cordelia tanımadığı ve evlenmek üzere olduğu bir adamla henüz yüz yüz gelmeye hazır değil. Şahsen tanıyamıyorum madem ben de katibine sararım diyor. Yetmiyor kendini de refakatçisi Sarah olarak tanıtıyor. Bütün bu hain planlardan habersiz Daniel ise karşısındaki bu yeşil gözlü, tatlı kadına -istemediği müstakbel eşine- kendini katibi Warren diye tanıtıyor. İşler öyle bir arapsaçı oluyor ki, çözmek istiyorsanız alıp okumalısınız.

Genel anlamda iki kitabı da sevdim ama seriyi tamamlama gereksinimi de uyandırmadı bende.
Tarihi aşk sevenlere önerimdir. Keyifli okumalar.


10 yorum:

  1. hımmm bilemedim okunmasa da olur gibi duruyooooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarihi aşk seviyorsanız okunur. Ama ilk tarihi aşk kitabınız olmak için fazla iddialı değiller :)

      Sil
  2. son yazıma baksanaaaa amaa :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba mim yaptım ben seninde payına düştü yapmak istersen adresi şuracığa bırakıyorum :D
    http://sacmalarkene.blogspot.com.tr/2015/07/iste-benim-nacizane-mimim-d-ad.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, en kısa zamanda yapacağım. :)

      Sil
  4. İçinde tarih ve aşk olan kitaplar da filmler de keyifli oluyor, denemeli bir^^ Bize de uğra, sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, içinde abartılı entrika olmadığı sürece ben de seviyorum :) Özellikle Adın Bende Saklı daha tatlı bir kitaptı.

      Sil
  5. sıla duran arkadaşımız seni mimlediiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oleey artık beni mimleyen arkadaşlarım var Deep, sayende :))

      Sil