29 Temmuz 2015 Çarşamba

Sıla Duran'dan Eglenceli Mim

Sıla Duran beni çok eğlenceli bir mime dahil etmiş. Bu resmi olarak ilk mimim oluyor sanırım, teşekkür ediyorum. Sıla'nın cevaplarını okurken sürekli sırıttım. Adına Saçma Amaçsız Mim demiş ama hadi bakalım neler olacak :))


1) Odanızda veya evinizde orada olduğunu unuttuğunuz bir nesne bulun. Bu nesne ile bir anınız var mı?
Eski telefonumun kabı. Arkadaşım doğum günümde hediye etmişti bu yüzden diğer telefon kaplarını verdiğim kişiye onu veremedim ve şu an boş boş rafımda kitapların arasına sıkışmış bir vaziyette duruyor. :)

2) Aklınıza gelen soğuk bir espriyi yazın. Eğer aklınıza gelmiyorsa 2-3 kelime saçmalayın.
Adamın biri varmış ölmüş.
Bunu ablam öyle alakasız bir ortamda söylemişti ki haykırarak güldüm bile diyebilirim  :D Hani öyle ortamlar olur ya, öyle işte.

3) Yine aklınıza gelen biri ya da nesnenin adı ile akrostiş yazın ama yazdığınız akrostiş az ya da çok nesne veya kişi ile ilgili olsun.
Çay demek istedim. Galiba kısa diye. :)))

Çünkü sıcak bir çaydan bir yudum almak kadar zordu seni anlamak
Anlamıyordum çünkü anlatmıyordun, çay sevmediğim için miydi?
Yoksa ice tea içtim diye bana küstüğün için mi?

-Mim adının hakkını vermeye başladı arkadaşlar :D

4) Seni kim mimlediyse şimdi Onun blogunu açıyorsun ve bu soruya verdiği cevaptan ilginç bir kelime seçiyorsun. Ve döngünün devam etmesi için yine ilginç, uzun ve saçma bir cümle kuruyorsun. Lütfen 'Ben bir kuş gördüm.' ya da 'Bizim evde oyuncak ayı var.' gibi cümleler olmasın. Olabildiğince uzun ve saçma cümleler olsun.

Anneme zorla aldırdığım 'salyangoz kostümü' eve giren köstebek tarafından yer altına kaçırılınca uçan filimle sürünerek onun peşine düştük ve orada origami ile karşılaşınca uçan filim ve origami uçma yarışı yapmaya başladı.

-Sanırım bu cümleyle sonuncu olacağım :D

Şimdi şartımız daha önce hiç yorum bırakmadığımız blogları mimlemek.

Snoopy'nin Güncesi - Ms. Amaril'de rastladım. Aslında bir yorum bıraktım ama yokmuş gibi sayıyorum :D
Bir Alık Balık - Deep'te gördüm.
Çilekli Reçel - Bloguma geldi ama henüz yorum bırakamadım. :)

Cevapları gerçekten merak ediyorum. Kendi cevaplarıma çok gülemedim ama Sıla'nın cevaplarına çok gülmüştüm. Blogunu ziyaret edip okumalısınız. Kolay gelsin :)


13 yorum:

  1. Blogunuzu yeni keşfettim, bende sizi beklerim :) http://masmasiva.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Kalem fili orijinal bi isim olmuş :D
    İlk cevabını okuyunca aklıma arkadaşlarımın doğum günümde aldıkları keklerin çöpünün dolabımda olduğu geldi :D
    Akrostişler gerçekten başarılı D.S.K nin akrostişi de çok güzeldi bunu da sevdim :D
    Filleree karşı özel bir ilgin mi var yoksa isminde fil geçtiği için mi ? :D
    Ellerine sağlııııık :D yine sırıtarak okuduğumdan emin olabilirsin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, bana saçma gelmişti ama filleri seviyorum ne olursa olsun bu olacak dedim ve oldu :D
      Akrostiş mahvetti beni ya :D
      Teşekkür ederim ama tabi ki mim sahibinin çook daha güzeldi cevapları :)

      Sil
  3. ha haaaa en komiği çay yaaaa :))))

    ben de yapcam bugün.

    bak mim yapınca, o bloga gidip haber vermen lazım mimlediğiniiiii taam mııııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece o komik oldu sanırım kk :D
      Senin cevaplarını da merak ettim şimdi hadi bakalım :))
      Dikkat ediyorum ona evet :)

      Sil
  4. Çok eğlenceli ya hele çay akrostişi başlarda böyle hüzünlüyken sonunda gülümsetti. Bir de fark ettim ki saçmalaya ihtiyacımız varmış :D

    Hoş geldin komşum bundan sonra gözüm kulağım senin de üzerinde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen çok eğlenceli bir mim oldu, masa akrostişi kadar asla olamaz ama :D
      Teşekkür ederiim ben de hep buralardayım inşallah :)

      Sil
  5. Merhabaa. Teşekkür edrim mimlediğin için. Adamın biri varmış yürüyomuş/ölmüş dese biri hemen gülesim geliyo benim yaaa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederiim, beni de anlamsız gülümsetiyor hep :D

      Sil