2 Kasım 2015 Pazartesi

Mim: Güne Nasıl Başlıyorum

Gezgin blog Fok Bıyığı'ndan bir mim geldi. Zaman aşımına uğrayan iki mimden sonra dedim ki beni daha da kimse mimlemez. Ama blogcanım koştu yardımıma :D


Şimdi aslında fazla uyumaktan hoşlanmıyorum. Erken kalkmak gibi yok, cidden. 
Ama zaman zaman geç kalktığım oluyor. İşte o zamanlar kendime çok kızarım erken kalksan şunları şunları yapardın, şimdi şunları halletmiş olurdun diye.
Bir de kalkar kalkmaz yatağımı toplama alışkanlığım var. 
Yüzümü bile yıkamam önce yatağımı toplarım. Tabi okula gideceksem 6.30 civarı uyanıyorum ki bu erken kalkmayı seven ben için bile fazla erken. :D
Normal sabah rutinleri sonrası. Yüz yıka, kahvaltı et -ki sabah pek bir şey de yiyemem- dişleri fırçala, giyin. Ayrıca eşyalarımı akşamdan hazırlamak gibi de bir alışkanlığım var.
Yapmayınca böyle içten içten dürtüyorlar beni kalk yap diye. 
Sonrası eziyet gibi geçen bir okul yolcuğu. 
Haftasonları 10'dan geç kalktığım olmaz. Yatakta bir yarım saat kadar oyalanmayı severim. 
İşte böyleee. 


Güne nasıl başlıyorlar bakalıııım.
Kimse kolaya kaçmasın, mimleyin birilerini gitsin. :D

8 yorum:

  1. Mim için teşekkür ederim komşum. En kısa zamanda yapacağım İnşAllah :) Bu arada erken kalkmayı sevmen beni hayli şaşırttı :D

    YanıtlaSil
  2. İlk mimim için çook teşekkür ederim :D Anca bugün cevaplayabildim ben de :/
    Düzenli birisin sanırım. :D Erken kalkmayı seven sizlere çok imreniyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bekliyoruuum :)
      Düzenli olmaya çalışıyorum diyeyim, erken kalkmak tekrar ediyorum bir ayrı güzel :D

      Sil
  3. Mim İçin teşekkürler, en kısa süre de yapıyorum.

    YanıtlaSil
  4. Mim' e teşekkür ederiz :) En tez vakitte yazacağız :)

    YanıtlaSil