25 Ağustos 2016 Perşembe

Not #14


Beni takip eden bir kesim kaldı mı bir fikrim yok ama, nasılsınız blogcanlar? :D
Bu yaz beklediğimden yoğun geçiyor ve vaktim olsa bile bir şeyler yazmak, yorumlamak hatta oturup bir şeyler izlemek bile zor geliyor. Sadece okuyorum. Yazın daha iyi ilgileneceğimi düşünüyordum ama aksine okul dönemi derslerden bunalınca blog bir çıkış oluyormuş insan için, anladım.
Neler yaptım kısaca bahsedeyim. İzmit'teydim ve yeğenimle ilgilenmem gerekti bir dönem.
Hiç şikayetçi değildim çünkü zaten uzakta olduğu için onun büyüdüğünü göremiyoruz. Ayrıca bebekler çok tatlı değiller mi ya? Belki bir miktar yoruluyor insan ama o yorgunluk bile ayrı bir tatlı oluyor.
Sonrasında abi, kardeş sünnetleri oldu. Bir güzel düğünümüzü de ettik geldik. :)
Bu yaz son olaylardan dolayı tatilimizi iptal etmek zorunda kaldık -o olaylardan sosyal medyada bahsetmekten hoşlanmıyorum- ve ben gerçekten sahili özlediğimi fark ettim.
Aslında deniz, havuz yüzmem. Çok hoşlanmıyorum ama denize karşı kitap okumanın keyfi başka.
Onun dışında bu sene birinci sınıf olacağım ve çok heyecanlıyım. Bölüm derslerimi çok merak ediyorum. Psikolojiye Giriş nasıl olacak, neler göreceğim çok heyecanlanıyorum bunları düşününce.
Herkesin okulu, bölümü artık belli ve psikoloji ile alakalı bir şeyler sormak isterseniz -derslerini görmemiş olsam da :D- yardımcı olmaya çalışırım.
Son olarak, özellikle kitap yorumlarına yoğunlaşacağım çünkü çok birikti. Görüşmek üzere. :)


4 yorum:

  1. Aynen. Bekliyoruz kitap yorumlarını adaşcım. Özlettin kendini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sefer gerçekten geldiğime inanıyorum adaşım :))

      Sil
  2. Çok dolu dolu geçiyor günlerin ne güzel kalemfili kitaplık 😉
    Kitap yorumlarımı bende de çok birikti bloga girmedim 😶😶😶

    YanıtlaSil